Lauantai meni työn ääressä ja työpäivän jälkeen nuorimmainen poika odotti minua kotona. Hänelle oli tärkeää, että isi vie uimakouluun ja näin sitten tapahtuu. Uimakoulun aikana mulle jää vajaa 40 minuuttia aikaa käydä lenkillä, joten pitkään lenkkiin ei ollut aikaa. Lähdin rauhallisesti juoksemaan ja samalla kuulostelin jalkojani. Vasemmassa nilkassa pientä pistelyä, polvetkin samalla. Oikean jalan akillesjänne, tuntuu hiukan narisevan. Eli oireita oli ja sen myötä tulevan viikon suunnittelen uusiksi. Tiedossa enemmän huoltoa ja vähemmän juoksua. Tämä taas tarkoittaa sitä, että en välttämättä tammikuussa saavuta 200km. Muuten olen tyytyväinen tammikuun tuloksiin, koska tämä on mennyt paremmin mitä olin edes odottanut. Lauantain juoksu 4,1km.

Kakkoslenkkarit on nyt juostu sisään, uutena ne tuntui tosi hyviltä jaloissa. Nyt olen huomannut Adidaksen raidan haittaavan oikean jalan vaivasen luuta. Tilanne korjaantui vaihtamalla kesälenkkareihin. Näköjään Asics:n lenkkarit ovat ainoat merkit jotka lestiltään käy minun jalkoihin ja eikä aiheuta mitään kipuja.

Sunnuntai menee lepopäivänä ja työn merkeissä. Maanantaina teen kuulostelulenkin ja suunnittelen sen mukaan loppuviikon ohjelman.