On se kumma kuinka ihmeitä tekevä yhdistelmä on venyttely, fittness rullalla ja saunalla. Tästä koostui minun sunnuntainen lepopäivä, tosin iltavuoron jouduin olemaan töissä. Maanantaina sitten menin juoksemaan eli tunnustelemaan, että vieläkö on lauantain lenkissä ilmenneitä oireita. Ei ollut ja juoksu kulku hyvin, tosin vauhti ei ollut vielä palautunut. Menin heti töitten jälkeen kotiin ja laitoin lapsille ruokaa, ja sitten pitikin jo viedä poikani koristreeneihin. Siinä avautui minulle illaksi sopiva  vajaan tunnin rako lenkille. Fiilis oli erittäin hyvä ja mieli olisi tehnyt juosta enemmänkin, mutta pojan koristreenit rajoittaa minun aikaani myös. Loppulukema maanantaille oli 9,24 km.

Tänään taas tuntui ettei minulle tule missään vaiheessa rakoa juoksulenkille. Aamu alkoi 5:30 viemällä tytön uintiharkkoihin ja sen jälkeen aamupalalla. Seuraavaksi nuorimmaisen vienti hoitoon ja itse sitten fillaroin töihin. Heti töitten jälken kotia laittamaan ruokaa ja klo 17:00 hakemaan tyttö uintiharkoista. Seuraavaksi olisi ollut ohjelmassa tytön käyttäminen hierojalla. Onneksi vaimo pystyi lähteen viemään tytön hierojalle ja itselle jäi aikaa juoksulenkille. Töitten jälkeen huomasin olevan myös hyvin väsynyt, taisi työpäivä kuitenkin olla hiukan raskas. Mutta onneksi tähän löytyy lääke, juokseminen. Olen huomannut, että juoksulenkki piristää minua. Vauhti oli palautunut ja taas juostiin vastasataneessa lumessa, muhkuraisessa pinnassa josta en niin tykkää. Päivän saldoksi kertyi 9,36 km. Tällä hetkellä näyttää siltä, että 200 km menee rikki tammikuun juoksumäärässä.