Keskiviikkona tosiaan piti taas alkaa liikkumaan ja heti töitten jälkeen olin jo pukemassa lenkkivaatteita ylleni kunnes nuorimmainen poikani kysyi: "Isi, kos me lähetään Oliverin synttäreille?". Tämän minä olinkin unohtanut täysin ja olin luvannut pojalleni, että men hänen kanssaan synttärijjuhliin. Näin sitä taas tuli yksi lepopäivä lisää. Torstain taas oli vapaapäivä ja tarkoitukseni oli aloittaa uudella kuntosalilla. Aamulla menin ensin katsastamaan autoni ja sen jälkeen suunnistin kuntosalille, joka mainostaa olevan auki 24/7, mutta näköjään uusille asiakkaille ovet aukeavatkin vasta klo 13. Tämä oli ongeelma, vaikka olikin minun vapaapäivä, sillä olin luvannut kello 13 meneväni pitämään iltapäiväkerholle lapsille askartelutuokiota, aiheena origamit jotka on minun iintohimoni ja olen taitava siinä. Näin jäi kuntosalikin välistä. Syy siihen miksi olen vaihtamassa salia, haluan salilta monipuolisempaa toimintaa ja itselleni joustavammat ajat. Tätä ei valitettavasti edellinen salini pystynyt tarjoamaan, vaikka minä sitä mieluumin suosisin kuin suuria ketjuja. Illaksi suunniteltu sähly ei onneksi peruuntunut ja siitä pidän kiinni. Kyllä sähly taas tekikin hyvää, siinä se vasta saakin henkisesti purkautua.

Tänä aamuna sain taas huomata, että talvi on taas yllättänyt iloisesti, yöllä oli satanut lunta. Jo 6:30 olin pihalla kolaamassa lunta, tytön taas heitin uintiharkkoihin puoli kahdeksaksi. Tämän jälkeen heitin nuorimmaisen päivähoitoon. Sen jälkeen söin aamupalan ja sen jälkeen puin lenkkivaatteet ylleni, sillä olin sopinut vaimoni kanssa meneväni spinnigbody tunnille hänen kuntosalilleen. Mutkan kautta juoksin salille, matkaa kertyi 5,09km ja vaimo tuli autolla perässä. Vaihdoin vaatteet, panin pyöräilykengät jalkaani ja näin olin valmis spinning tunnille. Puolet tunnista oli spinningiä ja sen jälkeen monipuolinen ja tehokas lihaskunto osuus. Tämän jälkeen oli jo hyvä lähteä juoksemaan suorinta tietä kohti kotia, matkaa tuli 3,17km. Olo oli loistava ja nautin juoksustani, varsinkin spinnigbodyn jälkeen oli juoksu rentoa ja sujuvaa.