...päivittää. Sillä eilen kävin hieroja tai nyt oikeastaan moniammattilaisen luona, joka on innokkaasti opiskelee yhä enemmän kehon huollosta ja kunnonpidosta. Ei oltukaan tavattu muutamaan vuoteen ja kyllä meillä keskusteltavaa riittikin. Häneen aikoinaan tutustuin entisessä ammatissani ja silloin hän oli pelkkä hieroja, mutta nyt hyvin oppinut. Olin menossa vain tunnin hierontaa, mutta hän halusikin tarjota ystävänä paljon muutakin. Olen nyt elämäni kunnossa eilisen käsittelyn jälkeen ja taas olin oppinut, että ei kaikki asiat ihan huuhaata olekaan, kyllä niistä oikeasti on apuakin. Yli vuoden jatkunut lääkkeetön vaihtoehtoni sai taas lisää tukea, vuosia tuli syötyä relaksantteja ja kipulääkkeitä ja myös mahavaivaanikin loppuajasta. Kun päätin aloittaa elämäntaparemonttini, olen päässyt lääkkeistä eroon ja siihen kierteeseen en enää halua palata. Sain taas uutta uskoa tähän filosofiaani, kun selkäni taas hoidettiin kuntoon. Sillä olen mieluummin kärsinyt kivusta, kuin söisin särkylääkkeitä joista loppujen lopuksi ei mitään apuja ollut. Vaikkakin olen nyt lasten kanssa menossa pohjoiseen viettämään pääsiäistä ja tarkoitus oli levätä, mutta nyt jalat on kuin vastasyntyneellä niin pakkohan sitä on vähän juostakin. Kotipuolessa pohjoisessa kutsuu järvi minua juoksemapaan sen ympäri.